دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

قول میدم راستشوبگم.....؟؟؟؟

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۱۵
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۲)

۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۰ سارا کاشانی
بچه کجایی ؟؟؟؟   ^_^
پاسخ:
چرا؟؟؟یکی از شهرهای ایرانم.....تو فک میکنی بچه کدوم شهرم؟؟؟
تا اینجای کار فکر میکنی راهو درست اومدی؟ چی باعث میشه همچین فکری بکنی؟
پاسخ:
اره فک میکنم درس اومدم....مگه چی گفتم ؟؟؟مگه فکرم چشه؟؟؟
چند تا مخ زدی ایا خخخخ
:D
پاسخ:
نمیدونم والا مخ خیلیارو زدم.....هه هه هه هه
حالا مگه فرقی هم میکنه؟؟؟
.................؟
پاسخ:
حالا که چی؟؟؟
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۵ آذین &گیتی
!!!!!!!!!!!!!

هیچی...

موفق باشی:))
پاسخ:
توهم موفق باشی.......
سلام
تووبتون کیوکمترازبقیه دوس دارین وزیاددوس ندارین بیادوبتون؟
سوال خبیثانه ای بود...هاهاهاها
نه بگین اینجا کیوبیشترازبقیه دوس دارین وازکامنت گذاشتنش ذوق میکنین؟

یاعلی
پاسخ:
نه من فرقی نمیذارم بین بچه ها....
همه رودوست دارم ....
ولی اونی که برام کامنت بیشتری بذاره..
بیشتر دوسش دارم....
سلام
ههه 
واقعا؟چه جالب...
پست جالبی بودواقعا:)

یاعلی
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۹ maede jooooooooooooon
تاحالا عاشق شدی؟؟؟
پاسخ:
اره بدجور.....
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷ سارا کاشانی
خخ نمیدونم
ما هم سوال نفر اول را دوباره می پرسیم!؟
پاسخ:
من بچه کرمانم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۵ maede jooooooooooooon
با اجازه کپی
0_o؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.