دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

بغضی که خدانخواست...

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ب.ظ

خدایا

اغوشت را امشب ب من میدهی...؟؟؟

برای گفتن چیزی ندارم

ولی برای شنفتن حرفای تو گوش بسیار

میشود من بغض کنم؟؟؟

توبگویی:مگر میشود خدایت نباشد که تو این چنین بغض کنی

میشود من بگویم:خدایا

تو بگویی: جان دلم

میشود بیایی؟؟

تمنا میکنم


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۸)

۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۱ محمد دهقانی
حس بسیار زیبا و قشنگ
حستان همیشه خدایی
پاسخ:
ممنونم ازهمراهیتون
عجب عکسی
پاسخ:
ممنونم از اظهارنظرتتون
هییی
پاسخ:
^ - ^
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۵ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
:(
پاسخ:
^ - ^
:(
پاسخ:
^ - ^
خدایـــــا ...
پاسخ:
همیشه باتوست
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۳ ♥سرباز شیعه♥
+++ :(
پاسخ:
ممنونم
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۸ مهرداد طارقلی
در کوی ما شکسته دلی می خرند و بس
پاسخ:
عالی گفتین
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۳ رفیق خاموش
یه لایک خوشکل :)
پاسخ:
نظرلطفتونه شما
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
پاسخ:
سپاس از حضورتون
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۴ علیرضا امیدیان نسب
احسنت افرین
پاسخ:
ممنونم ازتون
امام از روزی که دل بدجوری هوای خدا رو کنه:|
پاسخ:
^ - ^
زیبا بود خیلی ...
پاسخ:
سپاس از نظرتون
بعضی وقتها در حکمت خدا واقعا حیران میشوم...
اما چه کنم که ره نیابم بدان....
پاسخ:

شعر زیبایی سرودین

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۱ مجله ویترینو
++++
پاسخ:
^ - ^
چرانشه
یک وضوبا اب خنک بگیریک نمازدورکعتی بخون وباخدایه دنیادردودل کن
پاسخ:
اره اینم میشه
عکس :((((((
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۲ سید مهدی سید مهدی
سلام
خدا مشکل همه رو حل کنه
عیدتون مبرک
پاسخ:
سلام
انشالله حل میشه
ممنونم ازتوون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.