دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

عجب ....

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

موافقین ۵۵ مخالفین ۳ ۹۴/۰۷/۲۲
دخترمهتاب ...

نظرات  (۹۸)

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ زهرا احمدآبادی
السلام علیک یا اباعبدالله..
پاسخ:
لبیک یا حسین
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
السلام علیک یا علی ابن الحسین علیه السلام
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۳ خانم عکاس باشی ...
:)
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۳ محسن رحمانی
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع).
دل شد مبتلات
هستیمون فدات

مولانا حسین
هههههی دل ...
گربه هاتو بکن که انگار امسالم قرار تیس بری ببینیش 
ههییی
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۴ مهســـــــــــــا ...
هعیییییییییییی عجب....
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۷:۴۱ ✿شمیم زندگی✿
التماس دعا
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۵ محمد محمدیان
سلام

ایام شهادت سالار شهیدان و یاران وفادارش بر شما تسلیت باد
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ آذین &گیتی
..........عجب صفایی داره.......
لبیک یا حسین(ع)
التماس دعا
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ فاطمه جلالی
لبیکــ یا حُسین (ع)

:(

التماسِ دُعا
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۰ مهدیس ♥♥♥♥
انشاالله همه دیدنش نصیبشون بشه
پاسخ:
انشالله
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۶ عــ ـاکـ ـف ...
ک ر ب ل آ ء . . . 
پاسخ:
ع ش ق ه ک ر ب ل ا 
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۰ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
عجب عکسی
یا الله، عنایتی...
۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۱ محسن رحمانی
لایک.
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۸ مهســـــــــــــا ...
لایک...
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۷ گیسو شریفی
آخ آخ آخ 
گفتی 

من 5 سال پیش رفتم تشنه تشنه اونجام هعععععععععععععی

دوست دارم زود تا حالا نسریده بودم بهت.
بر گنبد و بارگاهت از دور سلام...
سلااااااااام اجی خوشحال میشم به وبم سربزنی باتشکر
دود این شهر مرا ازنفس انداخته است
به هوای حرم کرببلا محتاجم
پاسخ:
نفسم میگیرد تواین هوای نفس گیر شهر حسین جااااااااااان
سلاااااااااااام به وب منم سربزنیدددددخوشحال میشم
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴ محمد محمدیان
سلاااام بر حسین (ع) و یاران فداکارش
مرسی بابت حضورت
واقعا عجب صفایی داره
اجی فدات که اومدی داخل وبم
پاسخ:
ممنون
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


با صفا باشید همیشه....

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
ممنون از حضورتون
سلام آقاجون سلام خوبی باشه جواب سلاممو نده آقا جون چرا من نیومدم چرا ؟؟؟باشه آقا منم دل دارم دلیکه میشکنه مگه ما بدا دل نداریم آقا 
دوستام اومدن من نتونستم آی تف تو روم آی تف تو زندگی که من دارم بی تو زندگی؟؟نمیخوام آقای من 
تو رو جون اون بچه ی سه سالت که شبا بی بابا نمیتوس پلک رو هم بذاره بذا بیام خداااااااااااااا
پاسخ:
ما بدهاهم دل داریم اما گاهی اوقات کارایی میکنیم ک باعث شرمندگی ماها جلوی روی اقامیشه همیشه اینطور جاها قسمت میخواد
ممنون
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۳ دانشجو ژنتیک
سلام خوشحال میشم به وبم سربزنید
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ مهدی مهدوی
خیلی ممنون که به وبلاگم سرزدید.
تشکر

مطالب خوبی گذاشتید. عالی بود.
پاسخ:
خواهش میکنم ممنون ک سرزدید....
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۸ خدمتکار حضرت فاطمه سلام الله علیها
سلام وبلاگ بسیار خوبی داری
اگه ب وبلاگ منم بیای خوشحال میشم
منتظر حضور سبزتون هستیم
پاسخ:
ممنون از حضورتون
آره خدایی...

پاسخ:
بعله
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۸ آیه پارسا
تا امسال هیچوقت نشده بود دلم زیارت امام رضا رو بخواد
ولی امسال بدجور هوای حرم رفتنو کردم
پاسخ:
انشالله نصیبت بشه
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۸ آیه پارسا
عه کربلاست؟ حواسم نبود فک کردم مشهده :دییییییی
پاسخ:
خوب شد که خودت فهمیدی هههههههه
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۷ ܓ✿ بانوی بهار
ان شاالله قسمت همه ارزو به دلا بشه
پاسخ:
انشالله
:)
پاسخ:
^.^ ^.^
------------
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۰ مهدی ابوفاطمه
سلام
پاسخ مسابقه رو دریافت کردم
مختصر بود ولی قبوله
نتیجه ان شالله 14 بهمن
موفق و سربلند باشین
پاسخ:
ممنون ازتون که نتیجه رو قبول کردین
سلام
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (علیه السلام)
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۰ رفیق خاموش
سلام

عجب صفایی

ان شاءالله قسمت عاشقا بشه
پاسخ:
انشالله
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۳ محمدامین فضلی
سلام :)
وبتونو تو یکی از پیوندا دیدم (زیباست)
اگه تمایل داشتین لینک و دنبال شیم
خواستین خبرم کنید :) ممنون
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۹ میثاق مشکوری
:)   دنبال می شوید
پاسخ:
شمادنبالی
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۷ مهنا احمدی
وب زیبایی دارید.دنبال میشین
پاسخ:
ممنون
سلام اگه مایلید همو دنبال کنیم بگید لطفا
پاسخ:
سلام چشم
سلام دوست خوبم :) دنبالت کردم از لینک زیر دنبالم کن↓
http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=dlsooft.ir
مرسی ازحضورت  دروبم قشنگم
پاسخ:
وظیفه بود خاااااااااانم
سلام،خیلی عالیه
پاسخ:
سلام ممنون
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۱ محمد حسین مهری
وبت عالیههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
اووووووووووه
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۲ ℳℐℒÅÐ .ℳ.

پاسخ:
....؟؟؟؟
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۶ نویسنده عشق
سلام :) وبتون خیلی خوبه :) اگه میشه به وب منم سر بزنین :) اینم ادرسش nofaz.blog.ir اگرم دوس داشتین منو با اسم عشق لینک کنین :)
مچکرم :)
پاسخ:

سللام نظر لطفتونه.....

چشم حتماااااااا

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۸ فاطمه نظری
سلام اگه باتبادل لینک ودنبال موافقید باعنوان دهکده ی انسانهای خاص لینک ودنبال کنید بعد بگید لینک و دنبالتون کنم
پاسخ:

سلام چشم حتما

۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۲ سید مصطفی موسوی همایون
عالیه احسنت
کربلا نصیبت
پاسخ:
انشالله
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۴ معصومه صادقی
:)
...
موفق باشی دوست عزیز
پاسخ:
خیلی ممنوننننن
به اون سوالاتی که جواب بله دادید سه امتیاز بدید و بعضی موارد یک امتیاز جمع رو به من اعلام کنید تا نتیجه رو بهتون عرض کنم.

کتاب مخاطب خاص منتشر شد.
سلام اگر توان مالی دارید که کتاب رو بخرید شماره کارت بدم اگر نه به جاش یه نماز

به نیت بچه های محک بخونید و ایمیل بدید من براتون کتاب رو ارسال کنم چون این

کتاب تمام پولش هدیه به بچه های محک هستش برای کودکان سرطانی.
ترانه دختر مهتاب هم در این کتابه
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۱ محمد محمدیان
ولادت امام حسین ( ع )  و حضرت ابوالفضل ( ع)  و حضرت سجاد ( ع ) بر شما مبارک باد
پاسخ:

بر شماهم مبارک

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۸ حسین هفتادوهشت
زیبا
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۴ محمد دهقانی
سلام لطف کنی وبلاگ بنده رو هم دنبال کنی یک دنیا ممنون میشم
هعیییی خدا قسمت همه بکنه ...
پاسخ:
انشالله
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۹ مهرداد طارقلی
دست من و تو نیست اگر نوکرش شده ایم



خیلی حسین زحمت ما را کشیده است...
پاسخ:
بعله...
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۰ وب نظام تمدن نوین اسلامی
سلام
خسته نباشی دوست خوبم ، استفاده کردم
راستی اگه قصد تبادل لینک داشتید تشریف بیآورید خبر بدید؛منتظرم
پاسخ:
سلام شما دنبالین
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۲ leilaaaaaaaaa mohammadi
وبلاگت حرف نداره 
پاسخ:
ممونونم گلم
آخییییییییییییییییییییییییی
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۸ توحید عالی نژاد
ممنون از این که از و.بلاگ من دیدن کردین...وبلاگ جالبی دارین
پاسخ:

خوهش میکنم

۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۰ توحید عالی نژاد
سلام،گزینه دنبال کردن رو در سایت شما پیدا نکردم
پاسخ:

سلام در سایت خودتون باید پیداش کنین

۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵ توحید عالی نژاد
چشم این کاررو می کنم.
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۷ توحید عالی نژاد
چشم،حتما بعد از این یرای تمام مطالبتون نظر میذارم
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام
این هم اون فایل مناظره که قولشو داده بودم

http://s7.picofile.com/file/8255074742/dlnvsht_blog_ir.rar.html
پاسخ:
دستتون دردنکنه
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۴ نشسته خنده
عجب
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۴ نشسته خنده
عجب
پاسخ:
بعله...
حق با شما بود
فایل مشکل داشت
درستش کردم
میتونید از همون پست از لینکش دانبود کنید
شرمنده
پاسخ:

خوتهش میکنم

باشه

ایشالله اربعین همه کربلا باشیم:))
پاسخ:
انشالله
به وبم سر بزن
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۱ سرباز شیعه
سلام وبسایتتون ی نظیره

پست هاتون بی نظیر تر

خوشحال میشم به ماهم سری بزنید لطف میکنید

www.bankmazhabi.blog.ir
پاسخ:

سلام

بزرگوارید شما

چشم سر میزنم

۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ سید ابوالفضل ساقی
دنبال شدید
پاسخ:

ممنون

۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۱ سید ابوالفضل ساقی
اسمتون تو فهرست دنبال کنندگان من نیست
بررسی بفرمایید...
پاسخ:
چشم
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ محمد مهدی امجدیان
السلام علی الحسین
دنبال شدید
پاسخ:
شماهم دنبال شدید
سلام میشه وبلاگ منم بزارید تو پستاتون ممنون

amirahang.blog.ir
پاسخ:
سلام
اشکالی نداره
۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۸ محمدباقر قنبری نصرآبادی
از کربلا
به سوریه و قدس!
پاسخ:
بعله ردسته
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۱ گروه فرهنگی صبح امید
باشه
پاسخ:

ممنونم

۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۹ علیرضا امیدیان نسب
شما
دنبال شدید
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۹ علیرضا امیدیان نسب
شما
دنبال شدید
پاسخ:
ممنون
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۱ کتایون دولتشاهی
سلام واقعا مطالبتون زیباست اگه میشه منو دنبال کنید خوش حال میشم با تشکر
پاسخ:
چشم حتما
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴ عرفان سرحدی هرسینی
سلام علیکم
دنبال میشوید انشالله که ما رو دنبال کنید
پاسخ:
سلام سرمیزنم
۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۵ قطره گرافی ....
عرض سلام و ادب
سایت قطره گرافی افتتاح شد
خوشحال می شویم به ما بپیوندید
ghatrehGraphy.blog.ir
پاسخ:

سلام

ممنونم

سرمیزنم

خیلی دلم هواشو کرده...
:(
پاسخ:
^ - ^
سلام
شما دنبال شدین
اگه موافق با تبادل لینک هستید بفرمائید تا اول من شما رو لینک کنم بعد هم شما انجام بدین
پاسخ:

سلام

موافقم

سلام
شما لینک شدین
فقط اگه میشه یه لطفی کنید
وبلاگ ما رو به اسم جوکستان لینک کنید
حالا اگه دوست داشتید کنارش تو پرانتز پت و مت هم بنویسید
ممنوووووووووووووووووووونم
پاسخ:
چشم لحاظ میشود
من دلم پای پیاده رفتن تاحرم امام حسینومیخواد.........
پاسخ:
انشالله قسمت همه بشه
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و دلتنگ نباشی!
پاسخ:
سلام
ممنون
اخ گفتی
پاسخ:
بعله
سلام علیکم

متأسفانه برای امثال حقیر که «کربلا نرفته» نام داریم غروب کربلا یک حسرت است نه یک دلتنگی!

اربعین، کربلا، حرم، پای پیاده، بوی سیب حرم... آه
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از صحبتتون
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۱ حامد عبدالهی
از تشریف فرمایی شما خیلی خیلی ممنونم
منت گذاشتید
چشم. حتما میام
ضمن اینکه وبلاگ شما نیازی به تعریف نداره. از خیلی از وبلاگ های اینجا بهتره
خسته نباشید
ممنونم
سلام دنبال شدید.
به وبلاگ من سر بزنید و دنبال کنید
موفق باشید
پاسخ:
سلام 
همچنین
ممنون
سلام.خوبی؟
وب خیلی جالبی داری.اگه دوس داشتی سری به من بزن و تبادل لینکی دشته باشیم.
مرررررررررررسی
پاسخ:
سلام ممنونم شمادنبالی
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۸ یحیی پروین
اسلام علیک یا ابا عبدالله

به فانتزیا سری بزن
فروشگاه بدلیجات و زیورآلات نقره دست ساز هستش ==> fantezia.ir
پاسخ:

سلام

ممنونم

۲۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۰ شهید ابراهیم هادی
سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن!

وبلاگ شهید ابراهیم هادی

ak313.blog.ir
پاسخ:
   سلام
ممنونم ازاحضارنظرتون
چشم حتمااااا...
سلام گلم خوبی؟؟منو یادت هس؟کتایون دولتشاهی هستم که قبلا وبلاگ دل نوشته هایم رو داشتم اگه میشه وبلاگ جدیدم رو هم دنبال کن منتظرت هستم گلم
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۳ زهرا محمودی
از دنبال کردتنون ممنون می شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.