دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دوس دارم....

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ ,
خیلی شلوغ ,
وایستم اون وسط نگات کنم!
بگم اینارو میبینی؟
بگی آره!
بگم تو هیاهوی همه این آدما ,
بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده ,
دلم برای تو تنگ میشه… ♥♥
صداهاشونو می شنوی؟
بگی آره!
بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده… ♥♥
بگم حالا چشماتو ببند ,
بگو چه حسی داری!
بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه ,
بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ….. ♥♥

الان که رفتی و نیستی ... تنهام گذاشتی


 عکس عاشقانه جدید 2015 با متن فارسی

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۸)

۰۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۹ محسن رحمانی
چه زیبا .
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۰ محسن رحمانی
بسیار زیبا وعالی بود لایک داشت.
پاسخ:
ممنونم ازتون
بیگ لایک
پاسخ:
اووووه
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۶ نآرینـ بآنو
عالی :)
پاسخ:
ممنون از نظرتون
حالا بذا این لیلای زیبا پیدا بشه
مجنونشدنش با من 

هی آغا
این عجقولانه بازیا به ما نیومده
پاسخ:
ن بابا جدی؟؟؟؟؟؟؟
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۳ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
عالییییییییی
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۲ رزمنده ..
سلام مومن.جزاکم الله خیرا


اینکه قرآن میگه همسر شما موجب آرامش شماست، همینه دیگه...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
هم قران درست میگه هم شماااااااا
سلام :)
پاسخ:
سلاااااااااام
بااحساس بود

پاسخ:
خداروشکر
اهنگی بنام بارون داره هدر میره از ایمان غلامی پیدا نکردم میشه خودت لینکشو واسم بفرستی؟
پاسخ:
باشه خودم میفرستم
باشه خودم پیداش میکنم
پاسخ:
ببخشید معذرت
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۲ زهرا ساعی
عاااااااااااااااااللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییی
پاسخ:
ممنونوم
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۸ محمد محمدیان

چون از افق برآمد، نور امام صادق

شد صبح عالم آراش، بر شام تیره فائق

ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

امام صادق (ع) را به وشما تبریک و شاد باش عرض می کنم.

پاسخ:
منم تبریک میگم بهتون
:)
پاسخ:
....
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۱ آذین& گیتی
زیبا بود:)))

*****************************************
پاسخ:
mamnoon
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۸ mohammadreza sharifi
ممنون جالب بود
وبلاگتونو دنبال می کنم 




لطفا شما هم وبلاگه منو دنبال کنید
derakhtedanesh8.blog.ir

احسنتتت
پاسخ:
باریک الله به خودم
is truth. Analogue is reality. It’s time for us to embrace the Analogue Fu6ute̵r; / all about The New Small House, a Gordon Cullen classic, over at no2self / city planning fail: Markasaurus on the opposite view

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.