دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

بلاگر محبووب

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

سلام دوستان

این پستم کاملا متفاوته با پستای دیگم

میخواهم از همین جا معرفی کنم بلاگر محبوب من:

کسی نیست جز

ابریزان عزیزمم وجناب اقای شباهنگ

خیلی متناشون عالین

ابریزان عصن حرف ندا ره هروقت وبشو میخونم

اشکام میریزن چون حرف دل میزنه

اقای  شباهنگم

همیشه با شعرای نابش دل ‌و جانمو زنده میکنه

تشکر میکنم از دوست عزیزم خانم فیروزه ای

ک منو دعوت کردن

منم اقای جعاوله و پت رو دعوت میکنم

ممنونم از همراهی توون


shabahang2.blog.irلینک اقای شباهنک

ابریزان عزیزم:abrizan.blog.ir

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۱۷
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۶)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷ علیرضا امیدیان نسب
ممنون که گفتین
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام :
موفق باشین
پاسخ:
سلام 
ممنون
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۹ مهرداد طارقلی
لایک
پاسخ:
ممنونم
آفرین بر شما .....موفق باشی
پاسخ:
ممنونم از حمایتتون
:)
پاسخ:
^ - ^
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۵ رفیق خاموش
علیک سلام موفق باشین

پاسخ:
سلام
ممنونم
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۱ سیّد محمّد جعاوله
+
پاسخ:
+++
سلام
من ؟!!!!!!!!!!!!!! آخه چراااااااا ؟!!!!!!!!!!!!!!
راستیتش من اصصصصصصصصصصصصصصصلا اهل این کارها نیستم
تا کسی ندیده سریع اسم منو عوض کنید؛ خخخخخخ
تا بیشتر از این شرمنده شما نشم
ولی حالا یه کاریش میکنم
ممنون که بنده رو برای این چالش دعوت کردین
پاسخ:
اره من شمارو دعوت کرم
ن بابا کسی فرار نمیکنه
شماهم معرفی کنین
خخخخ
شعرهای آقای شباهنگ محشره...
پاسخ:
بعله
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۲ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اوهوم :)
کاش لینکشون رو میذاشتین
پاسخ:
میذارم لینکشون رو
موفق باشید
پاسخ:
شماهم همچنین
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۷ ♥سرباز شیعه♥
ممنون
پاسخ:
تشکر
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۲ فاطمه نظری
:-)
پاسخ:
^ - ^
ایکاش ادرسشون رو هم میذاشتید!
پاسخ:
چشم میذارم
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ علی رحمانی پور
ممنون
پاسخ:
سپاس
سلام دخترم..ببخشید که مدتی نبودم..
از محبتتون و دعا هایی که در حق من فرمودید
بسیار سپاسگزارم..
نمیدونم چگونه محبتهای فرزندان و دوستان عزیزم را جبران کنم..
و همچنین سپاسگزارم که از نوشته های نا قابل بنده تعریف فرمودید
اگر آدرس وبلاگ ابریزان را داشته باشم حتما سر میزنم..
پاسخ:
سلام
ممنونم از شما ک همیشه همراه وبلاگ بنده در هر زمانی هستید
شماهم لطف دارین ب من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.