دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

پرشکستم...

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

خدایا ...

چمران نیستم که برایت زیبا بنویسم ...

همت نیستم که برایت زیبا شهید شوم ...

آوینی نیستم که برایت زیبا تصویرگری کنم...

متوسلیان نیستم که برایت زیبا جاوید شوم...

بابایی نیستم که برایت زیبا پرواز کنم ...

دیالمه نیستم که برایت زیبا افشاگری کنم..

"پرنده ی پرشکسته ای هستم که نیاز به مرهم دارد"


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۱)

۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۶ ♥سرباز شیعه♥
شهید شدن لیاقت میخواد ...که من ندارم

ممنون
پاسخ:
انشالله نصیب همه بشه
:((
پاسخ:
نگاهتان پابرجا
هر دوبالمم شکست ای خدا :(
پاسخ:
درست میشن انشالله
هیم
پاسخ:
نگاهتان پابرجا
به
پاسخ:
سپاس
به به
پاسخ:
ممنونم
همان قدر که خدا را داری
همه کس هستی۶
پاسخ:
بعله درسته
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۹ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
شهید دختر مهتاب
پاسخ:
تشکر از حضور فعالتون
+
پاسخ:
👏👏👏
خانوم تو رو خدا یه خورده به چشاتون استراحت بدین :)
پاسخ:
خخخخخخ
چشم چون شما میگین
خیلی عالی بود ....
پاسخ:
سپااااااس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.