دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

قرارنیست...

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

قــــــرار نیست که هـــمه ی دنیــــا شاعــــر بشوند یا نویســنده!!!!!

ولـــی برای هـــر انســـانی

گاهـــی لازم اســـت

بایســـــتد یک گوشــــه ای

به آســـمان خیـــــره شود

و خیـــــلی خیـــــلی آرام

بی هیـــــــچ واســـــطه ای!

به او بگویــــــد که:

دوستش دارد ...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۳)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
پاسخ:
دلتون زیباست
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۹ کتایون دولتشاهی
خوش حال میشم اگه دنبالم کنید
پاسخ:
سرمیزنم
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۵ مجله ویترینو
جالب بود...خدا جون همه جوره عاشقتم
پاسخ:

منم دوست دارم

خداجوون

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۸ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
اوهوم:(
پاسخ:
^ - ^
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۵ سرباز شیعه
افرین

عالی بود

+++
پاسخ:
ممنونم
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۷ 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
لایکککککککککککککککککککک
پاسخ:
ممنونم
زیبا بود
باعث میشه یک لبخند ملیحی زیر لب بیاد و همون جمله ی دوستت دارم رو بگه
پاسخ:
ممنونم ازمتنتون
خدایا دوستت دارم.

سپاس.
پاسخ:

ممنونم ازتون


۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۴ سید مهدی رییس السادتی
سلام
بسیار شاعرانه و زیبا
پاسخ:
نظرلطفتونه
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۲ علی رحمانی پور
ممنون
عالی
پاسخ:

نظرلطفتونه

خدا جون دوستت دارم زیاد
پاسخ:
منم دوسش دارم
دیس ایز نایس
پاسخ:
وری گوووووود
۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
خیلی قشنگ بودم
من دوسش دارم:)))
پاسخ:
تشکرازنظرتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.