دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

گناه نکن...

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ

جمله زیبا با عکس, جملات کوتاه آموزنده

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۳)

توی عنوان یه ل اضافه افتاده
پاسخ:
چشم درستش میکنم ب بزرگواری خودتون ببخشید
لایک
پاسخ:
ممنونم
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۶ نشسته خنده
خواستم سکوت کنم دلم نیومد
همیشه این تابلو ها دل نشینن
ای کاش عملی شن
پاسخ:
انشالله اگر دست ب دست هم بدیم
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۱۹ علی رحمانی پور
چشم
ولی حال ثواب باید داشته باشیم
آدم خنثی نمیشه که
پاسخ:
هرچی ادم سرحال تر بیاد با ثواب ن کسل تر بشه
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۸ (ک) (شباهنگ)
ای کاش بفهمیم
.خیلی عالی بود..
پاسخ:
بعله کاش درکش کنیم
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۵ الهی و ربی من لی غیرک...
سلام
ممنونم
بی التماس دعامون کنید

اسم کربلا رو دیوراه انگاری با من حرفی داره
هی سر به سر من می ذاره
وای وای وای
هی به من میگه نیا حرم به خدا منم یه نوکرم - کربلا نرم کجا برم وای وای وای ...
حسین من هنوز جوونم
حسین منتظر می مونم
بازم از شما می خونم بازم از شما می خونم
دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم
چطور دلت می اد یه بارم نرم
مردن من بهتره از این زندگی
دق کردم از این همه شرمندگی
امیرم بی تو می میرم بی تو می میرم ....
پاسخ:

سلام

ممنونم از حضورتون

چشم حتماااااا

زیبااست شعری ک سرودید

لایک+++
پاسخ:
ممنونم
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
واللللللللللللاااااااااااااا
پاسخ:
!!!!!
این تابلونوشته های جبهه خیلی قشنکن اصلا
پاسخ:
منم بخاطر همین گذاشتمش چون ب دلم نشست
دقیقا
پاسخ:
بعله..
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۶ توحید عالی نژاد
زیبا بود
پاسخ:
ممنون از نکگاهتون
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۰ سید مهدی رییس السادتی
سلام
خدا توفیق ثواب هم بده
پاسخ:
سلام انشالله توهمین ماه مبارک میده
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۳ محمد محمدیان
این جمله کوتاه اما میتونه بسیار برای حال درونمون مفید باشه

ممنون از شما .
پاسخ:
بسیار تامل انگیزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.