دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

اگه دنیای بعضیاکوچکیه...

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ

اگر دنیای بعضیها آنقدر کوچک است...
من دنیامو اونقدر بزرگ میکنم........که....
آرامش و لبخند سهم همه باشه
اگر دنیای بعضیها آنقدر کوچک است...
من دنیامو اونقدر بزرگ میکنم ....که...
که با قضاوتهای نابجا دلی رو نشکونم
اگر دنیای بعضیها آنقدر کوچک است...
من دنیامو اونقدر بزرگ میکنم...که...
گذشت و بخشش...راهی به سوی سعادت بازکند
دوست داشتن سخت نیست .....اگر....
تعهد و مهربانی را یاد بگیریم ...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
دخترمهتاب ...

نظرات  (۵)

:)))
پاسخ:
قربانتان
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۹ سیّد محمّد جعاوله
به دلم نشست
و خوشم آمد
ممنون از حس زیباتان
پاسخ:
خداروشکر ک ب دلتووون نشست
سپاس از حضورتووون
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۷ رسانه بلندآوا
خانه
درباره ما
تماس با ما
ثبت تبلیغات
خبر - آتش‌بسی را قبول داریم که موجب تقویت تروریست‌ها در سوریه نشود/ مقابله با تکفیری‌ها را ادامه می‌دهیم/ عواقب خطرناکی در انتظار آل سعود است


کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
نه دختر همه هرزنامه هستن خخخخ
پاسخ:

میدونم از خوشگلی تاییدشووون میکنم

هههههه

۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۳ الهی و ربی من لی غیرک...
سلام
فائزه خانوم کاش واقعا ما آدما اینطوری می شدیم .
دلم از این آدم ها خیلی گرفته ...
از آدم هایی که خیلی زود خوبی هاتو فراموش می کنن...و انگار نه انگار... همچین آدمایی باعث می شن حتی آدم به خوبی کردن هم بدبین بشه ...
پاسخ:

سلام

اره کاش ادما اینطوری بودن

ادما موجدات عجیبی اند و نمیشه ب ذاتشوون پی برد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.