دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

رهایم نمیکند...

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

http://rouzegar.com/wp-content/uploads/2015/02/love_love_Rouzegar.com_6.jpg

من ساده‌ام

ومعصوم

و الفبای عشق‌ام

محدود به چند حرف ساده است
تا باآن‌ها
بتوانم بگویم
.
.
.
.
.
.
"دوستت دارم"

همین!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۱)

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۲ ...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
لایییییییییییییییییک
پاسخ:
ممنوووونم
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ سیّد محمّد جعاوله
سرشار از احساس
تبریک عرض می کنم
و از حس زیبایی که در نوشته بود کمال تشکر رو دارم.
پاسخ:

ممنونم منم از تون کمال تشکرو دارم

ک همیشه درصحنه هستید

:)
پاسخ:
ممنونم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
******** ***** ** ****** *************************** ** *** ***** **** ** ****** **************** ****** دنبالتون میکنم، ** **** ** **** ********** ** ***** ** *** **** * *** ******* ** ***** **** *** ****** ****. منتظر جوابتونم خیلی ممنون
پاسخ:
سلام باشه ممنونم ازتون
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۲ عشق آسمانی
:)
لایکیه ...
پاسخ:
ایولااااااااا
لایک:-)
چه قشنگه
پاسخ:
چشات قشنگه
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۱ مهنا احمدی
سلام عالی مثل همیشه:)))
پاسخ:

سلام

ممنونم

گاهی شنیدن همین چند حرف ساده، برای ما می شود یک آرزو.. :(
پاسخ:

بعله....

یکیوووو پیداکنین بهتون بگه

خخخخخ

در جوابتون باید بگم که..

کجا ماندی ای لیلی قصه ها..
که مجنون شده کوهی از غصه ها..
برو ای کبوتر به یارم بگو..
فتادم ز پا، بی وفا، بی وفا..


پاسخ:
بعله حرف دلم تو شعرتون نهفته
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۱ دختری از تبار تسنیم ...
سلام 
وقتتون بخیر
توی این مدت خیلی به وبلاگ ما لطف داشتید
ببخشید اگه من دیر سر میزنم
خوشحالم که مطالب به خواست خداوند برای شما قدری مفید بوده
منتظر نگاه و پیشنهاداتتون هستم...
پاسخ:

سلام

وقت شماهم بخیر

شماهم لطف دارین ب وبلاگ بنده

منم منتظر حضور سبز شما دوباره هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.