دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دیووونه...

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

بـــعضـــی وقـــتـــا دوسـت

 دارم کـــنارم بـــاشی

مـــحکـــم بـــغـــلـــم کـــنی

بـــزاری آروم گـــریـــه کـــنم

راحـت بـــشـــم

بــعد آهــســته تــو گـوشـم بـــگی:

دیـــوونـــه منـــکه

 بـــاهـــاتـــم...!

دیونه لفظ قشنگی است در عاشقی...!!!


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۹)

۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۲ پاتوق ماه عسل...
سلام. 
شک نکن اخرش تو ولش میکنی !

پاسخ:

من چرا من؟؟؟؟؟؟

اصن فبول ندارم حرفتون رو...

هم متن قشنگی بود.. و هم عکس قشنگی.. :)
پاسخ:
ممنونم
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
من نمیدونم این نوشته ی زیبا رو برای کی نوشتید
ولی باید آدم خوشبختی باشه
که اینقدر براتون مهمه
یک عاشقانه استثنایی و زیبایی  من هم به این نوشته ی زیباست حسادت کردم
خیلیییییییییییییی زیباست
آفرین به شما
و عشقتان
من مطمئن که عشقتون شما رو تنها نمی ذاره و باهاتون میمونه
با تشکر از زیبایی نگاه و دل پر احساستون
پاسخ:

ممنونم اقای جعاوله از حضورتون در وبلاگم

بعله حتما ادم خوشبختیه ک همش براش عاشقانه مینویسم

منم ب نوشته های عاشقانه شما حسادت میکنم

چه جالب ....

۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۷ محمد دهقانی
شک نکنید کسی که شمارو داره آدم خوشبختیه .

زندگیتون پر از عشق
پاسخ:
ممنونم انشالله همین طوره
:)
پاسخ:

ممنونم

۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۰ عــ ـاکـ ـف ...
من نیز لفظ دیوونه را دوست می دارم :)))
پاسخ:

منم همیطوررر

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۹ ...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
عالی بود متن
پاسخ:

ممنونم

عالی بود:-)
پاسخ:
ممنونم
من که الان اومدم ابجی:-)
پاسخ:
افرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.