دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

داغوووووووون.....

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ


یادته روز اول بهت گفتم: میخوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟؟؟؟

تو اخم کردی؛

گفتم:

دوســـــــتت ندارم؛

بعد هر دوتامون زدیم زیر خنده...

اما روز اخری گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی....

و بعد فریاد زدی...

دوســـــــــتت دارم...

هر دومون بغض کردیم...

و تو رفتی....

برای همیــــــــــــشه...

امروز ک شنیدم بهش میزنگی....

اس میدی ....خانم صداش میکنی ....

داااااااااااغووووون شدم....

داغون یعنی  داغ اون

ولی اوووووووون الان داغه بااووووووون


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
دخترمهتاب ...

نظرات  (۳)

:"(
تو هم منو میفهمی:)
پاسخ:
....
توهمه یا راسراسکی O8
پاسخ:
منظورتون؟؟؟؟؟؟؟
هیچی :/ 
پاسخ:
جدی هیچی؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.