دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

شنیدیم...

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۰ ب.ظ

شنیدیم٬ میگن:

وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه ،
یعنی واقعن دوسش داره...


اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه ،

یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه ...


موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۱۲
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۶)

دلم گرفت وقتی اشک پسره رو دیدم
نمی دونم چچچچرا
پاسخ:
معلوم میشه دلت برا عشقت تنگ شده اره؟؟؟؟؟؟
سلام

خدا قوت. دختر مهتاب .

با عرض شرمندگی ترافیک اینترنتمون تموم شده کمی با تاخییر پست خواهد شد.حداکثر تا ساعت  11شب

پستتون در نوع خودش جالب بود
پاسخ:
ممنون...
میگن گریه آدم رو راحت میکنه.آدم خالی میشه .
ولی خیلی ها هم گریه کردن رو دوست ندارن . 
به نظر من حیفه که آدم اشکاشو به خاطر ناراحتی از دست بده.
خیلی ها گریه در سکوت رو دوست دارن ،اون هم فقط چند قطره اشک.
به قول شهید «آدم باید یه جوری گریه کنه که حتی چشماش هم نفهمه»
یعنی آدم با دلش گریه کنه نه با چشماش .
پاسخ:
اینم حرفی منطقیه...ولی واسه بعضیا گریه کردن عمق فاجعه براشونه ....
بخصوص اگه یه اتفاق مهم تو زندگی ادم بیافته وباعث گریه کردنش بشه
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۲ زهرا ساعی
عالیههههههههههه..........دقیقن همین طوره...لایک راستی ممنون ک سر زدی...
پاسخ:
خواهش...
واقعا 
اما همیشه اینجور نیس
پاسخ:
شاااید!!!!!!!
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۱ محسن رحمانی
درسته.
پاسخ:
خداروشکر
شایدم :|
پاسخ:
شاید نه حتمااااااااا
دقیقا 
تو عاشق او بودی

و او عاشق تو!!!

و این وسط که من

عاشقت بودم

ول معطل...
پاسخ:
........!!!!!!!
شاید...
نه بابااااا... اینا همه ش قصه ست... یه سال بگذره اسم همدیگه رم فراموش میکنن...
پاسخ:
شماپسرااااااشاااااااااید ولی مادخترا نه!!!!!!!!!
ولی اگه شماپسراعاشقانه دوسش داشته باشین شماهم نمیتونین فراموش کنین!!!!!!!
۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۲:۲۸ سروش آسمانی
exactly
پاسخ:
اووووووه
هعیی... :(
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۰ محمد متقی نژاد

وای این تصویر عالیه!

واقعا جای تشکر داره من وبلاگ دختر مهتاب رو خیلی دوست دارم .


توپه!

مرسی از این زحمات ( دختر مهتاب )

پاسخ:
ماهم از وبلاگ شما خوشمان می اید...
خواهش میکنم..
سلام دلمان گرفت با عکس پسر .....
پاسخ:
ن بابااااااااااا!!!!!!!!!!!
دلم برا یک عشقی تنگ شده که نمیدونم کجاست کی قراره به هم برسیم 
آره واقعا دلم بد جور پره از این که هی میگن خدا آددم رو جفت آفریده ولی برای هم ... شاید آره
پاسخ:
انشالله به همین زودی به جفتت میرسی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.