دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

یه سری هستن...؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

یه سری پسرا هستن:

 

شبا قبل خواب میگن بیا موهاتو شونه کنم...

 

ناخوناتو برات لاک میزنن

 

 بعد آروم فوت میکنن خشک شه...

 

در ماشین رو برات باز میکنن...

 

وقتی به یه در میرسید

 

دستشون رو میذارن پشتت میگن اول شما...

 

وقتی تو رستوران منو میارن میگه اول خانم...

 

همونایی که برات رژ میزنن

 

بعد یه بوس میکنن میگن پاک شد دوباره میزنن...

 

همونایی که یکم شیطونن ولی مهربونن...

 

همونایی که وقتی ناخوشی دلتو میمالن...

 

هرچی غر میزنی میگن قربونت برم...

 

هست هنوز از این پسرا

 

ولی میدونی که میوه خوب دست شغاله...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
دخترمهتاب ...

نظرات  (۸)

 من از همون پسرهام . ان شا الله نصیب حوری بشم . مطلب جالبی بود چند تا ایده ی جدید هم گرفتم . باز هم بزار از این راهکارهای عشقولانه
پاسخ:
وای ب حاااااااااااااااال حوری اوووووووووووه
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۷ سارا کاشانی
لایک 
متاسفانه هنوزم از این احمقا پیدا میشه...
پاسخ:
اره هستن خیلی هم هستن...
خوش به حال حوری که همسرم بشه .
پاسخ:
هههههه
لااااااااایک...قشنگ بود...
نصف این ویژگی ها رو موقع خواب برای خودم تصور میکنم 
نصف دیگش رو میگم یا خیلی لوسه یا سبک بازیه زیادی 
اما خلاصه قئه تخیل قوی ای دارم 
البته چی میتونه برام پیش بیاد رو نمیدونم ولی رویاهایی برای دلم ساختم و از اون مردایی هستم که توی رویاهاشون غرقن ولی هیچ وقت به روی خودشون نمیارن و همیشه بیخیالن و با همه چی عادی برخورد میکنن
پاسخ:
باهمه چی عادی برخورد میکنی؟؟؟؟حتی عشقتوووووووو؟؟؟؟؟حتی دنیایی ک بااون قراره زندگیتو بسااااااازی؟؟؟؟؟؟
آره واقعا؛ برام پیش هم اومده
همیشه ، تا الان با ظاهر همه چیز عادی برخورد میکردم اما تو دلم همیشه غوغا میشه
نمیدونم کی قراره تمومش کنم
و باز همیشه با رویاهام بازی میکردم
...
پاسخ:
من ب این نتیجه رسیدم ک ادم باهرچی عادی برخورد کنه با عشقش نمیشه و نمیتونه عادی برخورد کنه
ب خصوص اگه بفهمه ک قراره هردوتاشون باشن ولی قسمت هم نباشن....

نمی دونم شاید راس میگی
شایدم اصن منظورمو نفهمیدی

پاسخ:
فهمیدم خوبم فهمیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.