دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

چادری که امنیت دارد....

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

حجاب

گفتم: حجاب: گفت: پاد زهر نگاه های هوس آلود
گفتم: بد حجاب؟ گفت: چراگاه چشمهای گرسنه
گفتم: بی حجاب؟ گفت:دستفروش بازار عفت
گفتم: چشم ناپاک؟ گفت: آلبوم مناظر شهوت انگیز
.
چادر اداب دارد
من عاشق چادرم هستم
لطفا حرمتشو حفظ کنیم
من حجاب را دوست دارم
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
دخترمهتاب ...

نظرات  (۴)

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۲ maede jooooooooooooon
افرین
پاسخ:
ممنون
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۰ آذین &گیتی
سلام

عالی بود...چادر آداب دارد...
امیدوارم همه ی چادریا عاشق چادرشون بمونن و بقیه خانوماهم عاشقش بشن...

البته...باحفظ حرمتش...

موفق باشی
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۴ محمد محمدیان
به نظرم
در کنار امنیتش
آرامش خاصی هم داره
پاسخ:
واقعا
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۳ دختر چادری
خیلی چادر دوست دارم داخل شهر ما داخل استان ایلام افراد کمه بعد زیاد پسر بی ادب و...... نیست من چادر پوشیده بودم میاد بهم برگه ای میده خیال میکنم قرعه کشیه یا خبرنگاره میبینم شمارس نگاش میکنم حالم ازش بهم خورد بهش گفتم برو گمشو رفتم فامیلمون هم باهام بود اونم چادر پوشیده بودم تا شبش بدم میلرزید ولی به خانوادم نگفتم الان هم همین روز اتفاق افتاد ۲۴ تیر اصلا یادم نمیره بدترین خاطره زندگیم درسته خوشگلم ولی واسه خودم خوشگلم نه واسه پسرای دوست پیدا کنا
و ازتون میخوام مثل من شماره نگیرین و دوست پسر نداشته باشین و حجاب رو به خوبی رعایت کنید موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:

ممنونم از راهنمایی تون دوستم

کسی ک چادر میپوشه باید حرمتشک نگه داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.