دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

یکرنگ بااااش....

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

گروه اینترنتی ایران سان 

یکرنگ بمان ... 

حتی اگر در دنیایى زندگی می کنی که ...

 مردمش براى پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
دخترمهتاب ...

نظرات  (۷)

۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۳ ♥سرباز شیعه♥
انشالله شماهم شامل این پست باشید

ممنون
پاسخ:

انشالله

بادعای بعضیااا

درسته .
پاسخ:
بعله
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۰ علیرضا امیدیان نسب
هعییی اره
اینو قبلن شنیده بودم
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
سلام:چه عکس قشنگی

و چه متن پر معنی و مفهومی



پاسخ:
خیلی ممنونم
سلام

موافقم

موفق و موید باشین
پاسخ:
خیلی ممنونم ازشما
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۴ مکاترونیک خودرو
عاااالی
پاسخ:
ممنونم
شما کی هستید؟!!!!!
مطالب وبلاگتون رو خوندم بدجوری من رو به گذشته خودم برد بدجوری شکسته شدم
هرکسی که هستید معلومه یه دنیا غم تو سینتونه
تنها بمان که تنهایی چقدر صفا دارد
در بخت من سیاهی نقش خدا دارد...
پاسخ:

من ی بنده خداااااا

تمام متنام حرفای دلمو و کارای روزگار باهامه...

سرم بالاست

چون بالا سرم خداست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.