دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

چیشد هنگیدم...

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۶/۱۵
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۵)

++++
واقعا عالی بود...
پاسخ:
مچکرم ازتون
منم دیگ حرفی ندارم :|
پاسخ:
حرفی نمیمونه
هعععععععععی
پاسخ:
بعله
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۷ محمد حسین صادقی
عالییییییییییی بود
پیش من یا مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ممنونم
پیشiخدا
خیلی خوب بود
پاسخ:
سپاااس
پس هر قشنگی قشنگ نیست
پاسخ:
عسی ان تکرهو شیئارفهوخیرالکم و عسی ان تحبو خیرافعوشراالکم
واقعا هم حرفى نمیمونه
پاسخ:
بعله
ادمای بد پیش خدا جایی ندارن .
مگه اینکه توبه کنند .
پاسخ:
ممنونم ک کاملش کردین
ادمای بد پیش خدا جایی ندارن .
پاسخ:
جادارن البته فی درک اسفل من النار
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۶ مجله ویترینو
بسیار عالی و زیبا...
پیش خدا که عزیز باشی که دیگه تمومه البته اگه این توفیق رو داشته باشیم...
اجرکم عندالله
پاسخ:
ممنونم
باخداباش پادشاهی کن
بله..پیش او یا پیش چشم مردم..
همان‌طور که خداوندمی‌خواهد باش
چون خداوند با چشم مردم به بنده اش نمی نگرد..
پاسخ:
ممنونم ازخضورپررنگتون
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۸ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
پاسخ:
ممنومم
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۲ مهرداد طارقلی
آره واقعا...

ولی خدا کنه تو این راه کم نیاریم و همیشه تو مسیر باشیم...


خداقوت..
پاسخ:
اره انشالله همین طور باشه
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۵ حامد عبدالهی
بگذار دنیا تمام سعی اش را بکند
من خدایی دارم که فقط درد و رنج خود را به او خواهم گفت
او مرهم دل بی سامان من است
او محرم تمام دردهای ناگفته من است
او طبیب تمام بی علت بودن های من است
او خدای من، الله است...
پاسخ:
چ قشنگ گفتین شمااااا
قشنگ تر نیستند؛ اتفاقا اعمال بد روی قیافه افراد نیز تاثیر دارد! قیافه شان به مرور سیاه می شود ...
قبول ندارید؟
پاسخ:
ابنوقبوول دارم 
وهومسودا کظیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.