دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

رنگ خدا...

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ

به رنگ خدا❤:

گاهے  میشود....😑

 نگاهی به دور و برت می اندازی ... 😐

یک وقت هایی می شود که خودت را ، 

تنها چادریِ  کلِ خیابان می بینی ...! 😣

ناراحت نباش😧

لبخند بزن ،😊


رو به آسمان کن و بگو :

☺ خدایا ... 😍

ممنونم که بهم اجازه دادی بین همه ی این آدمای رنگ و وارنگ یه دونه باشم ...! 😌

شک نداشته باش که این یک فرصتِ ویژه است ....😏

تا برایِ او هم یکی یک دانه باشی ...☺

خدایا......

شکرت😙


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۱)

زیبنده کردی وبت رو دختر مهتاب
پاسخ:
تشکرازحمایتت گلم
عالیست
من درباره حجاب تحقیقمی کنم
مطالب من را هم پیگیر باشید
در امان حق
پاسخ:

ممنونم

سرمیزنم بهتون

۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۶ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود عالی
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۶ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود عالی
پاسخ:
نظرلطفتونه شما
:)
پاسخ:
سپاااااس فراوان
حجاب زیبنده زیباترین ها و بهترین هاست.الحق حجاب برزانده شماست.موفق باشی
پاسخ:
ممنونم از حسن انتخابتون
😊
عالی بود:)))
پاسخ:
👏👏👏
+
پاسخ:
تشکرازحضورتتون
دقیقا
پاسخ:
بعله
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۴ سیّد محمّد جعاوله
میدونیم که میگن چادری ولی کو عمل
پاسخ:
میگن هرحرفی میزنی اول خودت عمل کن
میگم چادری و چادریم
ممنونم از نظراتتون
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۷ سیّد محمّد جعاوله
من تعجب می کنم از این پستا مگه چادریا تو خیابون هستن
آدم محجبه تو خونه اس
خونه هم مسجده هم محل درس هم محل کار
بعد آنقدر چادری هس که این خودنماهای تو خیابون توش گمن
اگه در مورد حجاب مطلب میذارید لطفا درس باشه
پاسخ:
  توجامعه ای ک ماالان زندگی میکنیم خیلی کم چادری دیده میشه
این متنی است ک خودم بهش اعتقاد دارم 
چون خودم دیدم این حرفومیزنم
حرف شماهم درسته محجبه توخونس ولی گاهی اوقات
مجبور میشه تو جامعه باشه
این داخل جامعه بودن لازمه این خودنمایی برای حجاب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.