دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دخترم ازنوع...

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

من یک دخترم 

از نوع چادریش 

من خودم را و خدایم را قبول دارم و این برایم از تمام دنیا با ارزش تر است 

توی خیابان که راه میروم: 

نه نگران پاک شدن خَط خَطی های صورتم هستم 

و نه نگران مورد قبول واقع نشدن 

تنها دغدغه ام عقب نرفتن چادرم هست و بس.


موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۱۵
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۳)

خداروشکر که شما دخترید
اونم از نوع چادریش
؛)
پاسخ:
واقعا افتخارم چادری بودنمه
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۸ محمدباقر قنبری نصرآبادی
احسنت
پاسخ:
سپاس
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۸ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
لایک ب شما:)
پاسخ:
درود برشما
احسنتتتتتتتت

امیدوارم روزی برسد که همه ی دختران ایرانی

اینگونه باشند
پاسخ:

امیدوارم

انشالله

۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۰ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
عالیییی بووود ✌😎
پاسخ:
خیلی ممنون
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
افرین واقعا زیبا بود
پاسخ:
نظرلطفتونه شما
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۱ علی رحمانی پور
احسنت
پاسخ:
سپاس ازحضورتون
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۹ رفیق خاموش
موفق باشید:)
پاسخ:
ممنونم
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۱ الهی و ربی من لی غیرک
سلام بانو
دروود بر شما و بر همه کسانی که به چادرشان افتخار می کنن...
ان شاالله که رفتارهامونم چادری باشه در راستای چادر ...
پیشاپیش عیدتون هم مبارک باشه
پاسخ:

انشالله

ممنونم ازتون


آفرین به این پست و شما 👍💝👏
پاسخ:
نظر لطفتونه شما
خدا رو شکر
پاسخ:
بعله
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۵ سید مهدی رییس السادتی
سلام
خدا حفظتون کنه
پاسخ:

سلام

ممنونم

من عاشق این چادرام خیلی خوبن:)
پاسخ:
نظر لطفتونه شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.