دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

خلاصه گویم...

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

زندگی زیباست, اس ام اس زندگی زیباست

سر تا پایم را خلاصه کنند می شوم "مشتی خاک"
که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه
یا "سنگی" در دامان یک کوه
یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس
شاید "خاکی" از گلدان‌
یا حتی "غباری" بر پنجره
اما مرا از این میان برگزیدند :

 برای" نهایت" برای" شرافت" برای" انسانیت"
و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :

 " نفس کشیدن " " دیدن " " شنیدن " " فهمیدن "
و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمید
من منتخب گشته ام :

برای" قرب " برای" رجعت " برای" سعادت "
من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:

 به" انتخاب " به" تغییر " به" شوریدن " به" محبت "
وای بر من اگر قدر ندانم

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
دخترمهتاب ...

نظرات  (۷)

۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۳ رفیق خاموش
بله درسته محبت خوب اما همه چی به اندازه
پاسخ:
نه فقط محبت بلکه همه چیز ب اندازش عاااالیس
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۶ ♠Mãh§â♣ ...
لایک
پاسخ:
سپاااااس از حضورت
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۹ طاهاعیان خوشمزه :)
زیبا بود
پاسخ:
دلتون زیباست
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
وای بر من اگر قدر ندانم…

وای بر من...
پاسخ:
واااااای...
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ علی رحمانی پور
زیباست
احسنت
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۱ نشسته خنده
زیبا بود
پاسخ:
دیدگانتون زیباس
۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۶ ستاره روشن
عالی نوشتین...........
پاسخ:
ممنونم از نظرتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.