دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دعوت...

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

جملات طنز و خنده دار, جوک طنز

تصمیم داشتم همتونو به رستوران و کافی شاپ دعوت کنم
 بعد با خودم گفتم
 به یه چیزی دعوتتون کنم که سودی هم براتون داشته باشه
 رستوران و کافی شاپ که چاقتون میکنه

.

.

 پس تصمیم گرفتم شما رو به ایمان، تقواو عمل صالح دعوت کنم
 باشد که رستگار شوید!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۷)

من چاق نمیشم :(
ممنون از دعتتون :/
پاسخ:
من همه رو در نظر گرفته ام
عجب عکسی
پاسخ:
بعله
مرسی از دعوتت
مرسی از دعوتت
پاسخ:
قربونت گلم
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۲ علی رحمانی پور
ممنون از دعوتتون
پاسخ:
خواهش میکنم
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۴ پاسدار گمنام
😀
خخخ
بسیار عالی شیرینی ایمان به مراتب دلچسب تر ه
پاسخ:
شیرینی ایمان از هرچه ک بگین بهتره
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۶ محسن رحمانی
خخخخخخخخ
ولی تکراری بود قبلا گذاشته بودمش .بعله :دی
پاسخ:

خخخخ

من ک ندیده بودمش

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۳ توحید عالی نژاد
احسنت به این فکرت
پاسخ:
خیلی ممنون
رستورانم خوبه هاااااا
پاسخ:
رستوران عاااالیه که
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۶ رفیق خاموش


در کنار این دعوت به ایمان و عمل صالح ی چیزی هم بخوریم بد نیستااا:))


پاسخ:

حتما لحاظ میشه

خخخخ

عاقا منم چاق نمیشم
پاسخ:

نه دیگه نمیشه

خخخ

۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۵ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
خخخخخخخ
ممنون از دعوتتون
پاسخ:

خخخخخ

قابل نداشت

۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ نشسته خنده
من هم شما رو به نیت خالص و اصل عمل دعوت میکنم
^_^
پاسخ:
ممنونم از شما با دعوتتون
۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۸ (ک) (شباهنگ)
بسیار عالی ..دعوت بجایی بود
ممنون از شما
پاسخ:
خیلی سپاس از حضورتون
۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۷:۲۷ طاها میرویسی
ممنون :)))
بازم مارو ددعوت کردین خوبه :)
پاسخ:

تشکر

اره شما همیشه دعوتین

عجب دعوتی
پاسخ:

بعله

۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۹ مهدی (مدیر)
بسیار عالی
از عزیزان در شبهای قدر التماس دعا دارم...

راستی قالب جدیدتان هم مبارک.
پاسخ:

ممنونم ازتون

منم دعا میکنم براتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.