دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

باختن تا ساختن...

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ب.ظ

دست به دامن خدا که میشوم

چیزی آهسته درون من به صدا می آید

که نترس!

از باختن تا ساختن دوباره،

فاصله ای نیست...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۵)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۹ مهنا احمدی
چه قشنگ:))
پاسخ:
^- ^
سلام
نماز روزه هاتون قبول
اری راست گفتی وقتی خدا پشت ادم باشه یعنی ادم همه چیو داره
اگه به سایت من سر بزنی خوشحال میشم
http://www.store3.ir/
پاسخ:

سلام

سر میزنم

اما از باختن تا ساختن کلی شک و تردید و نا امیدیست ...
پاسخ:
در ناامیدی بسی امید هست
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۹ علی رحمانی پور
سلام
انشالله همیشه در حال ساختن باشید نه باختن
پاسخ:
اونم ساختنی زیباااا
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۹ ستاره روشن
+
قالبتو عوض کردی قشنگ شده..
پاسخ:
ممنون از انرزی مثبتووون
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۹ محسن رحمانی
فقط خدا .
لایک.
چرا این پست مال امروزه نظراتش مال 28؟O_o
پاسخ:
چون الان بروزش کردم دوباره
عالی
:) چشم حتما سر میزنم
پاسخ:

^ - ^

ممنون ک سر زدی

👍👍👍👍💜
پاسخ:
سپاس از حضورت
زیبا بود :)
پاسخ:
سپااااس
^_^ 👍
پاسخ:
^ - ^
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۳ سید مهدی رییس السادتی
سلام
شکست پل پیروزیست
پاسخ:
بعد از هرشکستی پیروزی بزرگی است
زیبا
پاسخ:
ممنووونم
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۴ یحیی پروین
راستی ما رو پیوند کن
من که وب شما رو پیوند کردم
پاسخ:
باشه حتمااا
خوب بود +
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۸ الهی و ربی من لی غیرک...
این روزها شبیه پرستوی گمشده
مرزی فراتر از وطنم درد می کند ...
پاسخ:
ممنونم از نظر دلنشینتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.