دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

حذف

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ

سلام

دوستان میخوام وبلاگمو حذف کنم

نظرتتون چیه«؟؟؟؟؟»»

دوستااااااان

حذف بشه یا نشه کدومش بهتره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
دخترمهتاب ...

نظرات  (۹)

هعییییی وای ... چرا حذف بشه خب ؟؟؟
خسته شدی از اینجا ؟ از ما خسته شدی ؟؟؟؟
چرا خب؟
پاسخ:

نه این چه حرفیه

از شما ک نه خیلی هم خوشحالم ک باشمام

خود مختاری گلم
پاسخ:
پس حذف کنم؟؟؟
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۴ علی رحمانی پور
سلام
نه چرا حذف کنید .
وب خوبی دارید ادامه بدید
پاسخ:

سلام

ممنونم

خوبی از خودتونه

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۶ نارین میرشکار
ببند بیشین سر جات بینم :/ حذف کنم حذف کنم :/ حذف کن ببین چی کارت میکنم
پاسخ:
باشه نزنی حذف نمیکنم
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۸ محسن رحمانی
اسم حذف نیاورید لطفا.
پاسخ:
باید فکرکنم
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۸ محسن رحمانی
بمونید حذف نکنید.
پاسخ:
باشه
واسه چی حذفش کنی؟!؟!
پاسخ:
یک دفعه اومد ب ذهنم حذف کنم
:_____
نه نحذف
پاسخ:
باشه نمیحذفم
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۳ رهگذر دنیا
خوب حالا اگه حذف کنی مگه چی میشه؟
پاسخ:
بچه ها دلشون برام تنگ میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.