دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

عاشقشن پسرا...

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

به سلامتی قرمه سبزی

ک همه پسراعاشقشن ...

ولی دخترا بلد نیستن درستش کنن...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
دخترمهتاب ...

نظرات  (۷)

خخخخخخ عین حقیقتو گفتیاااا
پاسخ:

خخخخخ

ممنونم از همراهیتتون

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶ leilaaaaaaaaa mohammadi
خخخخ

من که بلدم
پاسخ:

خخخ

منم بلدم گلم

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶ محسن رحمانی
کلا دخترا هیچ غذایی رو بلد نیستن درست کنن حتی نیم رو :دی
پاسخ:

نه دیگه این نشد توهین نکنین

من که شخصا بلدم

خخخخخخخخخخ اره
پاسخ:
ممنونم
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۰ محسن رحمانی
توهین ؟من توهین کردم؟o_O
عجب؟
پاسخ:

محض خنده گفتم

مش رجب؟؟؟

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۲ علی رحمانی پور
من دوسش دارم خودمم بلدم درستش کنم
پاسخ:
ایولااااا ب شمااااا
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۴ علی رحمانی پور
ولی خدایی سر ظهری با این شکم گرسنه درسته عکسشو بذاری ما که عاشقشیم هوس کنیم ؟
نا سلامتی روزه ایم ها
پاسخ:

میخواستم مردم ازاری کنم سر ظهری با شکم گرسنه و روزه

خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.