دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

من فقط عاااشق اینم....

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

من فقط عاشق  اینم حرف قلبت و بدونم

                               الکی بگم جداشیم تو بگی که نمی تونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری

                               دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم

                               حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

ببینم که وقتی هستم مهربونی  یا همیشه

                               ببینم کدوم ترانه م رو لبات زمزمه می شه

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام

                               کار و بار زندگی مو بذارم برای فردام

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه م

                               بشینم یه گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم

                               انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
دخترمهتاب ...

نظرات  (۷)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۱ سیّد محمّد جعاوله
مثل همیشه زیباست
آفرین
چه زیبا سرودید
لذت بردم
متشکرم
پاسخ:

خواهش میکنم

قابل شما نداشت

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۸ توحید عالی نژاد
شما واقعا شاعرین
پاسخ:
نظر دلتووونه
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۹ رفیق خاموش
به به چقد قشنگ :)
پاسخ:
چشاتون قشنگن
این آ]نگ سیاوش فوق العادس بخدا
پاسخ:
یعله..
آهنگ
ببخشین اشتباه شد :)
پاسخ:
خواهش میگنم^.^
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۷ ایمان سلمانی
بله من یه مدت بود اصلا وقت نمی کردم بیام
ببخشید
شعر مال خودتونه؟
پاسخ:
خودم دارم تلاش میکنم ک شعربگم
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۵ حسین هفتادوهشت
من فقط عاشق اینم که نظر بن ویسم..

☺☺
پاسخ:
خوبه بنویسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.