دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دریای نگاهت...

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ

دریای نگاهت آرام بود
جذب موج های مهربانیت شدم...
نمی دانستم

در پس آن همه آرامش
طوفانی نهفته
خشمگین
چنان در هم کوبید

احساسم را
غرق شدم...
خسته

شکسته
غمگین
ببین چطور

بازیچه ی جزر و مد احساست شدم...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
دخترمهتاب ...

نظرات  (۸)

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۷ سیّد محمّد جعاوله
بازیچه بودن دست یار آرزوی من است به شخصه
عالی زیبا پر از احساس
آفرین به این طبع شاعرانه آفرین
لذت بردم
متشکرم.
پاسخ:
منم شاعر شدم ب همین زوووودی
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۷ توحید عالی نژاد
حرف ندارین
پاسخ:
مممنونم
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۸ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
بازیچه ی جزر و مد احساست شدم...

اینو خوب اومدی:)))))

عاخی عکسووووو
پاسخ:
اره نظر دلته
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۷ محمد محمدیان


خب حالا مگه چی شده ؟
پاسخ:
هیچی...
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۴ علی رحمانی پور
خوب بود مرسی
پاسخ:

ممنونم از نگاهتووون

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۵ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
اوخی عاره راست میگویی
پاسخ:
خداروشکر ک راست میگم
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۰ ستاره روشن
کاملا این حسو درک می کنم ...بازیچه بودن...
بدون اینکه چراشو بدونم.
پاسخ:
افرین برشمااااااا
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۱ صدای سکوت من
گر ببینی ناکسان بالا نشینند صبر کن /روی دریا کف نشیند قعر دریا گوهر است

☺☺
پاسخ:
کاملااا داسته حرفتوووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.