دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

فقط همین....

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

دیگر چیزی نمیخواهم...


آغوش تو باشد و ..


شــــــانه های تو...


به دنیـــــــــــا میگویم خداحافظ...

وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم…

دوستت دارم !

فقط همین!

من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی ؛

 و محکم در آغوشم بگیــری ،

 و شیطنت وار ببوسیم ....

و من نگذارم !

عشق من ...

 بوسه با لـــجبازی ، بیشتر می چسبـــد ... !!!



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
دخترمهتاب ...

نظرات  (۸)

:)
پاسخ:
ممنونم
گاهی اوقات با خوندن بعضی از جملات این وب از خدا آرزو می کنم که منو عاشق کنه... عجیب لذتی است وقتی تصور می کنم . حالا دیگه واقعیتش چی میشه....
پاسخ:

انشالله ب ارزوتون برسین

همین روزاااااااا

عاشق معشوقت باشی و تااخرشم باهاش باید باشی

این رسم عاشقیه

۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۵ سیّد محمّد جعاوله
++++++
پاسخ:
ممنوووووونم
عالی بود :)
پاسخ:
ممنونم
  آره ..بوسه با لجبازی بیشتر و بیشتر..
  میچسبه ...
پاسخ:
ممنونم از حضور فعالتون
پست خوبیه.
پاسخ:
خوبی از خودتونه
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۲ مهدی ابوفاطمه
موفق و سربلند باشید
پاسخ:
خیلی لطف دارین
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۱ محمد محمدیان
خیلی خاص و رمانتیکی !
پاسخ:
ممنونم از حسن برخوردتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.