دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

قلبتو ب قلبم بچسبوووووون

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

وقتی که خودمو توی بغلت تصورمیکنم 

 تموم غم و غصه های دنیا از تو دلم پر میکشن

قلب من تو آغوش تو آروم میگیره

هروقت دیدی دلگیرم

فقط

قــلبـتو به قــلبــم بـچــســبــون

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
دخترمهتاب ...

نظرات  (۹)

وییییی 
چه عاشقانه اس:-)
پاسخ:

اره  دیگه عاشقانس

خیلی زیبا مخصوصا تیتر پست
پاسخ:
خواهش میکنم
   فقط قلب معشوقه که قلب یک عاشق 
را آرام میکنه...
 پست زیبایی بود 
پاسخ:

فقط قلب خوووووودش

قلبمو ارووووووم میکنه

ممنونم از نگاهتون

اون درست کردن مثل قلب خیلی تداعی قشنگی داره
پاسخ:
بعله ....
چندتا از مطالبت خوندم
از وبت خوشم آمد

دنبالت میکنم
خوش حال میشم یه سری هم به وب من بزنی
منم دلنوشت دارم
وایییییی ینی عاشق عکس شدمااااا
پاسخ:
خیلی ممنوووووووونم
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۰ مهدی ابوفاطمه
:)
خوبه.
پاسخ:
ممنونم
سلام: امیدوارم قلبتون همیشه سرشار از آرامش باشه:)
پاسخ:
انشااااااااااااالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.