دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

بامن باش....

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

کارت پستال درخواستی طراحان

روی تخته سنگی نوشته شده بود : اگر جوانی عاشق شد چه کند ؟
من هم زیر آن نوشتم : باید صبر کند .
برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود : اگر صبر نداشته باشد چه کند ؟
من هم با بی حوصلگی نوشتم : بمیرد بهتر است .
برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم ، انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد ، اما ...
زیر تخته سنگ ، جوانی را مرده یافتم !

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۴)

۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۱ مهســـــــــــــا ...

هعییییییییییی

 

 

 

اپم اگ دوس داشتی سر بزن...

پاسخ:
چشم حتمااااااااا
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۳ بآنو نارینـ
مرده ...
پاسخ:
اره...
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۳ محسن رحمانی
O_O
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۹ عشق آسمانی
:(
الان نکته ی اخلاقیش صبر داشتن افراده یا این که به حرف بقیه گوش ندی یا این که اگه عاشق شدی باید بری بمیری ؟
ولی هر چی بود عاشقانه بود ...
پاسخ:

عشق در صبر بووووود......

ولی از عشقی که داره ادم باید برای عشقش جووووونشووووهم بده .....

من که ایطورریم

خیلی سخته تنها راه حل صبر باشه
پاسخ:
خیلیییییییییی
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۹ رفیق خاموش
آخییییی جوونک بی صبر بیچاره:(
پاسخ:
از عشق ادم صبرش لبریز میشه همیشه متنظره دیدار عشقشه
بمیرد...
پاسخ:

......

هیییییبب
پاسخ:
هییییییییییی
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۶ مهنا احمدی
چه قشنگ:((
پاسخ:
ممنونم
آره واقعااگر عشق واقعی باشه باید جونشم ضمانت عشقش باشه
پاسخ:
بعله دیگه....
آفرین، خیلی جالب
«اینکه یک نفر به آدم بگه دوست دارم و یک نفر نشون بده که دوستت داره با هم خیلی فرق میکند«
پاسخ:

ممنووووووووون

اره خیلی فرق داره

قشنگ بود
پاسخ:
نظر لطفتونه
+ چقدر ساده میگیریم بعضی وقتا احساسات دیگران رو...
پاسخ:
اوووووووج سادگی بعضیاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.