دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

سلام ماه من....

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ

سلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …!

گفتم بیایم سراغ ِ خودت ..

احوال مهتابیت چطور است ؟!

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟!

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟!

چقدر نیامده انتظار خبــر دارم ؟!

چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده است !

راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

می دانم ، تحملم مشکل است …. اما خُب چه کنم؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !

ماه من !

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان .. خلاصه کنم بهونه موندنم مراقب خودمون باش !

عکس های رمانتیک و عاشقانه (43)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۵)

سلام و درود
ما یک سایتی طراحی کردیم که با استفاده از اون میتونین بازدید سایتتون رو بصورت واقعی و مجانی افزایش بدین
چطوری؟
این سیستم ما یک سیستم مسابقه هستش که شما میتونین سوال از مطالب سایتتون طرح کنید و کسانی که به سوالات جواب میدن برای جواب دادن سوال باید
به لینک سایت شما بیان تا مطالب رو بخونن و جواب بدن سوالو
لینک سایت ما:www.megapina.com
لینک پنل افزایش بازدید:http://megapina.com/addq/wellcome.html
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۹ رفیق خاموش
سلام:زیباســــــــــــت خیلی خیلی:)
پاسخ:
سلام .....ممنونم ازتون
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۴ محسن رحمانی

خیلی قشنگه .

 

پاسخ:
واقعااااااااا؟؟؟؟؟///
سلام ماهش....
پاسخ:
سلام کرده.....
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۴ عشق آسمانی
عالی 
مثل همیشه
پاسخ:
نظر لطفتوووووووونه
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۸ خواندنی ها
بسیار زیبا بود
از خوندن متنتون لذت بردم
پاسخ:
خداروشکرررررررررر
دل نوشته ی مهتابی-آسمانی زیبایی بود
دلتنگی اگر شد
جدایی نشود
پاسخ:
ممنونم بعله درسته حرفتووووووووون
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۴ محمدامین فضلی
عالی بود
از ته دل گفتم
پاسخ:
شمالطف دارین
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۵ محمدامین فضلی
با اجازه کپی تو لاین
پاسخ:
بفرمااااااااا
خیلی قشنگ بود
پاسخ:

ممنونم

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۰ سیروس بداغی
بنام خدا

سلام بر شما

از مطالب نابتان استفاده کردم 

ان شاءالله در پناه حق شاد و سرافراز باشید.

حقیر نیز چند روزی است با شعرهایی در مدح خوبان خدا به بلاگ آمده ام .خوشحال میشوم میزبان نگاه های شما باشم و از نظرات خوبتان در این راه الهی فیض ببرم

التماس دعا
یاحق
پاسخ:

سلام سرمیزنم

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۴ مهنا احمدی
به دل نشست:)))))))))عالی
پاسخ:
واقعاااااا؟؟؟؟؟خداروشکر.....ممنونم
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۴ حکیم برجیان
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست/ حال هجران تو جه دانی که چه مشکل حالیست...
پاسخ:

چه زیباااااااااا ........

افرین

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۴ محمد حسین مهری
سلام عالی بود
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۲ عــ ـاکـ ـف ...
تو ماه منی ....
ولی پنهونی ازم ...
پاسخ:

خداکنه تواسمووووون قلبت باشه همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.