دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

من من یه عاشق...

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو...

   پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟ 

 گوش گوش دوتا گوش ، یه دست باز یه آغوش...

   بیا بگیر قلبمو ، یادم تورا فراموش...

   چوب چوب یه گردن ، جایی نری تو بی من!

   دق می کنم میمیرم ، اگه دور بشی از من

  دست دست دوتا پا ، یاد تو مونده اینجا

  یادت میاد که گفتی ، بی تو نمیرم هیچ جا

   من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق...




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۳)

۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۰ محسن رحمانی

لایک.

پاسخ:
مرسی
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۰ (ک) (شباهنگ)
یادم میاد تو بچگی....  
یکی شبیه اینو برام میخوند...
 ولی نمیدونم کی بود...
 سفری تا زمانهای گذشته ....
 رفتم و برگشنم ....پست قشنگی بود...
پاسخ:
حس خوبی دارم که خاطرات بچگیتونو زنده کردم براتون
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۲ مهنا احمدی
خیلی قشنگ بود :))))))))))
پاسخ:
نظر دلتوووووووونه
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۲ بز بز قندی
خییییییییلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنونم عزیزم
عالی
عالی
واقعا زیبا بود
   "بیا بگیر قلبمو ، یادم تورا فراموش..."
این خیلی جالب بود
پاسخ:
خوشحالم که شما راضی هستید از این متن
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۱ عشق آسمانی
قشنگ بود :)
پاسخ:
خواهش میکنم وب خودتونه
___________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
_______________________♥
پاسخ:
منم همه اینارو و بهتر از اینارو براتون ارزو دارم
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۶ شیکسون (^_^)
خیلی زیبا بود...
و شیرینننن ^_^
ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم ازتون شرمندم نکنید
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۵ بآنو نارینـ
عالی
پاسخ:
ممنونم عزیزم ازت
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۳ خانوم فیروزه ای ※※
لاییییییییییییییک
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۳ رفیق خاموش
20

بیـــــــــــــــست

عالی

احسنت

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
نظر لطفتونه...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۵۱ زهرا احمدآبادی
زیبا بود....

احسنت..
پاسخ:
ممنونم ازت
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۶ مهســـــــــــــا ...
قشنگ بود :)
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.