دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

ارامشی از جنس توووووووووو

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

آرامشی میخواهم

خلوتی میخواهم...

تو باشی و من

در کنار هم

تو سکوت کنی و من گوش کنم

و من آرام بگویم *دوستت دارم*و تو گوش کنی

و آرام بگویی: من بیشتر...

بودنت را دوست دارم

وقتی دست دور کمرم حلقه میکنی...

و مرا به آغوشت سفت میفشاری... و وادارم میکنی

که به هیچکس فکر نکنم...!!

جز تو...


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۵)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۳ عشق آسمانی
👌👌 👌
پاسخ:
ایولاااااااااااااا
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۶ مهنا احمدی
متن قشنگیه
پاسخ:
نظر لطفتونه
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۰ دلتنگ نویس
خیلی قشنگ بود
تشکر
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۰ (ک) (شباهنگ)
رویای زیباییست..وای اگر این آرامش بهم بخورد...
خنده بی تو بر لبم خشکیده شد
خون دل جاری زجوی دیده شد
در خفا سوختم چو شمعی سرنگون
تا دلم از غم چنین آبدیده  شد...
برایتان  آرامشی همیشگی آرزو میکنم..
پاسخ:
منم برای شما ارزویش میکنم
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۸ زهرا احمدآبادی
زیبا و دلنشین....

احسنت.....
پاسخ:
ممنونم
کاش بالاخره اون روز برسه
پاسخ:
کااااااااااش
هیییی
داغ مرا تازه تر کردی 
بودن خودرا نه 
تو را دوست دارم :/
پاسخ:
واقعا
اگه باعث ناراحتی شدم معذرت
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۶ رفیق خاموش
خوشمان آمد
پاسخ:
خداروشکر
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۹ بز بز قندی
عااااااااااااااالی بود
پاسخ:
ممنووووووووووووونم
عالی
پاسخ:
ممنونم
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۵ مهدی ابوفاطمه
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـ
موفق و سربلند باشید
پاسخ:
ممنون
منم دوست دارم
زیبا بود، ممنون بابت زحماتتون ♥
پاسخ:
لطف دارید شمااااااا
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۰ محسن رحمانی
زیبا بود.
پاسخ:
خیلی ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.