دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

چه گفتی؟؟؟؟؟؟

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

تو چه گفتی سهراب؟


قایقی خواهم ساخت ...


با کدوم عمر دراز؟


نوح اگر کشتی ساخت، عمر خود را گذراند


با تبر روز و شبش، بر درختان افتاد


سالیان طول کشید، عاقبت اما ساخت


پس بگو ای سهراب ... شعر نو خواهم ساخت


بیخیال قایق ....


یا که میگفتی ....


تا شقایق هست زندگی باید کرد؟


این سخن یعنی چه؟


با شقایق باشی.... زندگی خواهی کرد


وگرنه این شعرو سخن


یک خیال پوچ است


پس اگر میگفتی ...


تا شقایق هست، حسرتی باید خورد


جمله زیباتر میشد


تو ببخشم سهراب ...


که اگر در شعرت، نکته ای آوردم، انتقادی کردم


بخدا دلگیرم، از تمام دنیا، از خیال و رویا


بخدا دلگیرم، بخدا من سیرم، نوجوانی پیرم


زندگی رویا نیست


زندگی پردرد است


زندگی نامرد است، زندگی نامرد است




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
دخترمهتاب ...

نظرات  (۹)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۰ رفیق خاموش
من به آمار زمین مشکوکم 

اگر این سطح پر از آدمهاست 

پس چرا این همه دلها تنهاست..!
پاسخ:
چون قانون دنیا این است:
من تو را دوست دارم .....تودیگری را ....واین است که همه تنهاییم
نظر من اینه :)
زندگی رویاست پس رویایی زندگی کن 
پاسخ:
بعله ...چه تعبیری زیباست
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۶ (ک) (شباهنگ)
سلام...
 مطالب قشنگ و دلنشینی داری..
 کلا وبت زیباست...
 این شعر قشنگ از کیه ؟ آیا منظورت سهراب سپهری ؟
منم غزل مینویسم ..درد دل هام رو بصورت شعر..
اگر علاقمندی از حضورت خوشحال میشوم.سرفراز باشی
پاسخ:
سلام ...
ممنون نظرلطفتونه...
منظورم  اره سهرابه
منم عاشق غزل هایی ام که درد دل خود ادم باشه....
چشم سرمیزنم بهتون
سلام آجی امروز میشه بزاری عکس دخترونه واسم
میزاری؟منتم باش کنارش یعنی چی ببخشید نفهمیدم
بدترین حس دنیا عکسش نیومده با لاکه....

اره باشه





عکس های دخترانه بدترین حس دنیا بالانیومده که....
سلام ابجی جون ببخشید دباره مزاحم شدم واسه من عکس زاشتین؟ شرمنده ام
پاسخ:
سلام کاری نکردم برات اجی جووووووووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.