دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

می توان....

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

می توان عاشق بود
به همین آسانی...
من خودم
چندسالی ست که عاشق هستم
عاشق برگ درخت
عاشق بوی طربناک چمن
عاشق رقص شقایق درباد
عاشق گندم شاد!
آری
میتوان عاشق بود
مردم شهر ولی می گویند
عشق یعنی رخ زیبای نگار!
عشق یعنی خلوتی با یک یار!
یا به قول خواجه،
عشق یعنی لحظه ی بوس و کنار!
من نمی دانم چیست
اینکه این مردم می گویند...
من نه یاری نه نگاری نه کناری دارم...
عشق را اما من،
با تمام دل خودم می فهمم !
.
عــــــشق یعنی رنگ زیبــای توووووووو ♥

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
دخترمهتاب ...

نظرات  (۸)

:"(
قشنگ
پاسخ:
ممون
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۴ زهرا احمدآبادی
احسنت ...
20
پاسخ:
ممنون
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۲ محسن رحمانی
عالی بود لایک.
پاسخ:
واااااااااای ممنون
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۳ محسن رحمانی

یه سوال خبریه عایا ؟ همه بچه های بلاگ زدن تو. خط شاعری و

شعر نوشتن  نکنه مسابقست :دی خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
ن بابا این خبرانیست....
خدایی قشنگ بود ولی نمیدونم وقتی متن هست کسی نمیگه همه زدن تو فاز متن ولی وقتی شعر میشه همه میگن : چرا همه زدن جدیدا تو فاز شعر ؟
پاسخ:
برامنم جای تعجبه!!!!!!!
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ محمد محمدیان
می توان بی حاشیه عاشق بود
پاسخ:
بعله میتوااااااااااااان.....
ابجی دنبالی هم استانی گلم
پاسخ:
توهم دنبالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.