دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

اقااجازه...

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ


آقا اجازه ! دلزده ام از این شهر

بی تو دلم گرفته ازاین ازدحام شهر

آقا اجازه! دست خودم نیست خسته ام

در درس عشق من صفِ آخرنشسته ام

در این کلاس ، عاطفه معنا نمیدهد

اینجا کسی برای تو برپا نمیدهد

آقا اجازه ! بغض گرفتـه گلویمان
آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان

پس کی میایی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!


موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۱۳
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۰)

نیا گل نرگس نیا جهان که جای تو نیست
بسی قصیده به لب ها یکی برای تو نیست
پاسخ:
نیا ک دنیا جای ماندن نیست....
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۱ زهرا احمدآبادی
یا مهدی ادرکنی...
پاسخ:
ادرکنا یا مهدی
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۰ محسن رحمانی
اللهم عجل لولیک الفرج...
هرجمعه که تنها میشم حس میکنم پیش منی
بازم گریه م می گیره انگار تو آغوش منی
روم نمیشه نگات کنم وقتی که اشک تو چشمامه
با اینکه دوری از من ولی اسمت هنوز رو لب هامه
پاسخ:
چه زیباااااااا
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۳ بُتِ بزرگ
بغض گرفته گلویمان...
به به زیبا بود
پاسخ:
ممنون!!!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۶ زهرا ساعی
خداجون تنها موندیدم تو این کره خاکی..نزدیک کن فرج منجی مون رو
پاسخ:
خدااااااجوووووووون!!!!!!!!!!!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۳ امیر بهزادپور
زیبا نوشتی...
احسنت.
بامیدظهورسرورمان
پاسخ:
انشالله
kheily kheily mamnunam .khoshhalam , ba harfaton delgarmi behem midin
+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.