دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

گفتم خدایا....

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ

 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۱)

هومممم....
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۸ مهدیس ♥♥♥♥
لایک
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۶ محسن رحمانی
عالی بود لایک.
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۷ محسن رحمانی
شعرخیلی زیبایی بود ممنون.
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۴ محمد محمدیان
مشکل خودمونیم *
پاسخ:
اره دیگه پس ب غیر ما دیگه کی هست؟؟؟
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ آقای دارستانی
زیبا بود ممنون
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۳ محسن رحمانی
ممنون از حضورتون . عنوان شعرم سفر هست من سفر نیستم .
پاسخ:
پس ببخشید
چه قشنگ...
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ maede jooooooooooooon
لاااااااااااایک
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۵ آذین &گیتی
این تیکه آخرش...من توام و توهم من...
خیلی حرف داره...خییییییلیییییی

قشنگ بود...لایک
پاسخ:
از خیلی یکم اون طرف تر....
۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۰ زهرا احمدآبادی
ممنون از اینکه منو لینک کردید منم شما رو لینک خواهم  کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.