دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دلم کمی......

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ

دورشدن از این جسم...

ازاین ادمای هفت رنگ روزکار...

از این ادمای دروغگو .دورو...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۹)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۸ محسن رحمانی
دلم فقط خدارو میخواد....
بازی کن.... وقتی نشستیم پای قمار زندگی و با هیچی شروع کردیم.... معنی نداره ناراحت شدن... معنی نداره بریدن.... ما که چیزی نداشتیم.... اگر بدشانس ترین آدم هم باشیم دست خالی بلند میشیم که بازم ایرادی نداره.... بازی کن....
پاسخ:
هرچی باشه نمیتونم با همه دنیامو وزندگیم بازی کنم
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۲ آقای دارستانی
فقط خدا
پاسخ:
فقط
دمت گرم
لااااااااااااااااااااااایک سنگین داری
پاسخ:
دم شماهم گرم داداشی
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۲ بُتِ بزرگ
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست...
خداااااااااااا
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۴ آذین &گیتی
میخواستم یه جمله از این پست رو انتخاب کنم نشد...همش عالیه...
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۶ مهدیس ♥♥♥♥
لااااایییک
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۳ دختری از تبار تسنیم ...
دلم کمی خدا میخواهد...

زیبا و پر از معنا...
پاسخ:
معنایی از جنس نووووووووووووور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.