دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

اگه عشقت.........؟؟؟؟؟

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
دخترمهتاب ...

نظرات  (۵)

بهش میگم برو به سلامت.... به همین راحتی....
چیزی که به التماس آلوده باشه نمیخوام، حتی زندگیمو.... (چه گوارا)
پاسخ:
شما پسراهمتون همین جورین درس میگم؟؟؟؟؟؟
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۴ محسن رحمانی

کسی که بخواد کسی رو که دوس داره ترک کنه دیگه لیاقت دوست داشتن نداره

همون بهرت که بره شاید اولش کمی سخت باشه اما بعد دیگه عادت میکنی.

پاسخ:
چ حرفی والاااااااا
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۶ maede jooooooooooooon
فراموشش می کنم 
چون لیاقت با من بودنو نداره
پاسخ:
فراموشی تو دخترا غیر ممکنه.... همیشه ب یادش میمونی ....
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۸ مهدیس ♥♥♥♥
4 سعی میکنم عشق نداشته باشم
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟؟؟؟
میگم به سلامت . من عشق با منت را نمیخوام . برای کسی تب میکنم که برام بمیره
پاسخ:
واقعااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تواین دنیا هیچ کس عشق با منت نمیخواد....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.